  • Data: 2011-12-02 11:17:57
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Eeeeee... Cz ciej wyrzucasz popi ni zasypujesz podajnik? Albo masz
    > bardzo kiepski w giel, albo nosek Ci si wyd u a, Pinokio :)
    > To zasypywanie co 10 dni, nawet przy dzisiejszych temperaturach, wydaje
    > si by ma o realne. Ile w gla wchodzi Ci do podajnika? 100 kg?

    Tak.

    Ładowałem ekogroszek do podajnika w środę tydzień temu (w podajniku
    było jeszcze trochę ekogroszku) i ciągle jest jeszcze , choć sądzę że
    w sobotę-niedziele czeka mnie napełnienie ...

    Ekogroszek mam "syberyski-ruski" . Podobno kaloryczne , ale tworzy się
    sporo spieków a dodatkowo ma właściwości "smołowate" ... Bardzo
    twardy , czarny i błyszczący.

    Teraz jadę na wyższych ustawieniach pieca (wyższa temperatura) i chyba
    tworzy się mniej popiołu , ale nie ważę popiołu i nie wiem ile tego
    jest ..
    Zbiornik na popiół jest według mnie mały , stanowczo za mały , ale
    chociaż nie jest cięzki i łatwo się go wywala ...

    Do podajnika wchodzi podobno 100-110kg lub 110-120kg ...

    Producent nie podaje na stronie jaką pojemnośc ma podajnik , ale z
    tego co doczytałem to max wchodzi do 100-120kg opału , zależnie jaki
    to opał (miał,ekogroszek iitd) ...
    Wyniki są przybliżone bo sam pakowałem ekogroszek i średnio worek ma
    około 35kg ...