  • Data: 2011-12-02 13:35:21
    Temat: Re: kolejna zla wiadomosc dla gazowników
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:39379ef3-e905-4d56-b488-a0b670a41c0e@o9g2000vbc
    .googlegroups.com...

    > Czyli roznica = 0,06 na korzysc wegla. Moj dom 12 tys kWh + 4 tys kWh
    > CWU = 16 tys * 0,06 = roznica 960 pln. A tak ogolnie to gazem = 3555
    > pln, weglem = 2500 pln.

    No patrz. Co jeden liczy to inaczej wychodzi :)
    Tobie 30% a mnie wyszlo "tylko" 12,5% na korzysc wegla i to pod warunkiem ze
    palimy ciagle i jest co grzac a nie tylko podtrzymywac plomien.

    > A mysle ze realna
    > roznica wyjdzie jeszcze mniej bo te 4 tys kWh na CWU bedzie z duzo
    > gorsza sprawnoscia przy weglu dzialac.

    Zapewne nie jeden napisze ze nie pali wtedy gdyz ma grzalke na prad. OK.
    Tylko ze 1kWh z pradu kosztuje w 1 taryfie prawie 60gr czyli 3x drozej niz
    gaz.

    Marek