  • Data: 2011-12-02 12:41:45
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mo e nie musi, ale lubi. Nie wiem jak wy, ale wieeeelu moich znajomych
    > przez pierwsze p roku/rok przesiedzia o w kot owni przestawiaj c
    > pstryczki, programy, krzywe, czyszcz c piec, wybieraj c popi by da o
    > si je z popielnika :) Niekt rzy jak Adam buduj NASA II eby zobaczy
    > jak dzia a PC :). P niej to przechodzi, czego z ca ego serca ycz :)

    Hehe ...

    To chyba tak u mnie jest ...
    Chociaż nie mam zbytnio co ustawiać bo elektronika niemalże
    bezobsługowa to chcę aby proces spalania była możliwie najlepszy a
    efektywnośc pieca mozliwie najwyższa. Dlatego tak często go czyszczę ,
    tym bardziej że jest to proste i mało czasochłonne i łudzę się że
    dzieki temu sprawność będzie wysoka ;)
    Co do popiołu , to wywalam go w weekendy lub przez przyjazdem
    śmieciarki. Nie czekam aż zacznie z niego się wysypywać ...
    Mój piec jest "dziwny" bo ma mniejszy podajnik na węgiel (110-120kg) a
    i sam popielnik jest dość mały (mała wysokość) mimo że komora
    popielnika jest duzo większa ...