  • Data: 2011-12-02 12:34:15
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok. Masz bardzo du y zasobnik :)
    > Zwr tylko uwag , e Kaszpir pisa , e wywala popi co 7 dni :)

    To znaczy za często czy za rzadko ?

    Dużo rzeczy kóre obecnie robię robię nadgorliwie (czyszczenie). Z
    popiołem też nie czekam aż zacznie się wysypywać i staram się w
    weekend wywalać , tak samo jak ładować ekogroszek.
    Mam dość mały popielnik (niezbyt wysoki) a to mój pierwszy piec i
    dopiero od października go używam ...