  • Data: 2011-12-03 10:10:35
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budyń napisał:
    > to demagogia - bo na prąd są nawet piece na węgiel :) Stare piece wymienia
    > sie na nowe bez podajnika, ale jak ktos montuje piec na wegiel w nowym
    > budynku to jest to piec z podajnikiem. I bez prądu nie działa.
    > Podobnie gazowe do CO , tez muszą miec prund :)

    Demagogia jak demagogia, ale uniezależnienie od prądu w razie 'w' to
    istotna sprawa.
    W moim kotle co od biedy da się palić bez prądu, a i instalacja grzewcza
    do pewnego stopnia działa bez pomp. Ponadto mam kafloczek na drewno a
    ten nie potrzebuje prądu ani grama :-)... i jest bardzo skuteczny.
    Bez prądu da się przeżyć nawet w ciężkie mrozy jakiś czas. Takie
    zdawanie się na kompletną zależność od energii elektrycznej bardzo
    niekorzystnie wpływa na moje poczucie bezpieczeństwa :-)))

    pozdr
    Robert G.