  • Data: 2011-12-05 08:41:58
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Widzisz więc zachwalanie węgla wszem i wobec ma się nijak bo nie każdy
    > mieszka przy kopalni.

    Wybacz, ale ja naprawdę do Ciebie siły nie mam...

    Po pierwsze nie mieszkam przy kopalni - gdybyś był uważniejszym
    dyskutantem, to być to wiedział. Mieszkam w Wysowej, niedaleko Nowego
    Sącza, gdzie raczyłeś sprawdzać ceny węgla i... kupiłem węgiel u
    miejscowego sprzedawcy, a nie bezpośrednio w kopalni.

    Tak!!! po 7 stów za tonę z transportem. Tylko, że zrobiłem to wiosną, a
    nie teraz, czego z gazem nie da się zrobić.

    Po drugie... zapewnienia dystrybutorów rozbij sobie o kant d... oni są
    ostatnim źródłem wiedzy o świecie - przynajmniej dla mnie, a skoro dla
    Ciebie informacje marketingowe stanowią podstawę do wyrabiania sobie
    poglądów na świat i zjawiska fizyczne, to gratuluję i kończę dyskusję...
    szkoda czasu.

    pozdrawiam
    Robert G.