  • Data: 2011-12-05 12:17:04
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Gru, 13:10, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > Jeste w b dzie. Teraz biegam gdy notuj tak samo jak pr d i wod . Ka dy
    > biega, Adam do licznika z pr dem tez biega.

    Nie biegam, wszystko mi sie samo liczy - w zakladce "ulubione" robie
    tylko jeden klik i wszystko widze ;) Przy czym jest jednak roznica w
    ogladaniu "z ciekawosci" (bo to moj pierwszy sezon z moja PC wiec tak
    to zwykle jest) niz dogladaniu i przeliczaniu czy nie wskoczysz do
    drozszej taryfy - i jak zaczniesz sie zblizac do tej drozszej - to
    musisz wiecej w kominku palic. MUSISZ - czyli wlasnie stales sie
    niewolnikiem :) Groszkowcy sa niewolnikiem podajnika i czyszczenia
    popiolu. Gaz myslalem ze bierze sie po to wlasnie zeby niewolnikiem
    nie byc..
    pozdr.

    --
    Adam