  • Data: 2011-12-05 12:10:05
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jbi9ot$9vr$1@inews.gazeta.pl...

    > Oni aby oszczędzić dogrzewaja drewnem, Ty w tym celu budujesz kominek jak
    > sam napisałes. Czyli gaz to niby taki komfort ale jednak ciągle bedziesz
    > do licznika biegał i patrzył czy w3 Tobie nie grozi no i kominek polubisz
    > jak mniemam.

    Jesteś w błędzie. Teraz biegam gdyż notuję tak samo jak prąd i wodę. Każdy
    biega, Adam do licznika z prądem tez biega.
    Nigdy nie twierdziłem że nie lubię kominka do celów rekreacyjnych. To co
    innego niz kotłownia w salonie. Zapalę od czasu do czasu przy sobocie czy
    niedzieli. Wątpię aby mi się chciało siedzieć przy kominku w tygodniu. Mam
    zbyt duzo ciekawszych zajęć w warsztacie. Jak postawię kominek do celów jak
    wspomniałem rekreacyjnych to nie musiałbym wogóle zaglądać do licznika z
    gazem z obawy o W3 ale wiem że i tak będę to robił. Robiłem to nawet gdy
    mieszkałem w bloku i na gaz miałem tylko kuchenkę oraz małą termę, a jakoś
    nie było wtedy tematu ryzyka wyższej taryfy.

    Marek