  • Data: 2011-03-26 20:20:14
    Temat: Re: kolejny producent rekuperatorów - co sądzicie
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:imleg2$mcd$1@inews.gazeta.pl...
    > Zaczął bym od tego ze producent podaje sprawność temperaturową a nie
    > energetyczną rekuperatora.

    wszyscy wiemy ze kogutek jest na "nie" i argumenty takie będą. Zapytaj go jaka jest
    energetyczna - nadal 10% czy cos urosło?

    >W klimacie w ktorym średniorocza temperatura
    > oscyluje w okolicach +10 stopni rekuperator jest przysłowiowym kwiatkiem do
    > kożucha.

    dlategoz taki argument. Bo akurat jesli chodzi o odzysk energii to srednioroczną
    średnią to ja mamy w dupie -interesuje nas średnia temperatura okresu grzewczego.
    (ok.+5stopni)

    > Komfortu specjalnego też nie daje.

    zgoda -bo to nie rekuperator daje komfort a wentylacja mechaniczna - moze byc nawet
    bez reku.

    b.