    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kolejny producent rekuperatorów - co sądzicie
    Date: Sun, 27 Mar 2011 11:36:58 -0700 (PDT)

    On 27 Mar, 20:13, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > W usuenecie ci ko by b aznem - ja si nie podejmuj , cho bardzo lubi .
    > atwiej nabija si z ludzi patrz c im w oczy - przynajmniej ugryz si w j zyk
    > zanim nazw Ci debilem ;-)
    > Albo trollem.

    Ale to jest dokladnie kopia papo smurfa, czasem mam wrazenie ze to ten
    sam facet tylko udajac papo smurfa udaje dyslekcje. Papo smerf tez
    probowal swoich sil w watku dot. rekuperacji, wyprowadzal
    skomplikowane obliczenia i udawal doktora fizyki, a pare dni pozniej
    utworzyl nowy watek z pytaniem jak obliczyc wymiennik ciepla :-)

    Oni obaj nie potrafia nawet zrozumiec jakim cudem wymiennik
    przeciwpradowy moze dokonac wymiany prawie calego ciepla (90%) miedzy
    dwoma strumieniami - ich fizyka jest ograniczona tylko do tego ze dwa
    strumienie ciepla moga sie conajwyzej zrownac temperaturowo - dlatego
    tez kogucik ciagle przyjmuje maksymalna sprawnosc rekuperatorow na
    poziomie 50% :)

    Szkoda klawiatury, zreszta pare postow wyzej sie ladnie popisal :)
    Zeby nie bylo - nie mam nic wspolnego ze sprzedaza rekuperatorow i
    montazem wentylacji. Nie zarabiam i nie mam zamiaru zarabiac na
    sprzedazy ani montazu, jestem tylko zwyklym szarym uzytkownikiem
    brinka renoventa ktorego wszedzie i kazdemu goraco polecam w watku
    dot. wyboru rekuperatorow :-)
    pozdr.

    --
    Adam