  • Data: 2010-03-10 21:22:17
    Temat: Re: komin z boku kominka?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
    news:hn8umd$93q$1@news2.ipartners.pl...

    > Raczej tak. Zeby nie miec problemów, kazdy odcinek spalinowy powinien byc
    > do wyczyszczenia.
    > Jak zrobisz rure z kolanem 90 stopni zabudowanym, to gdzie wejdziesz w nie
    > wyciorem ?

    Poprzez wyczystke na drugim koncu tej rury. Po prostu wylot z kominka laczy
    sie z trójnikiem w ksztalcie litery T. Jedna strona rury wchodzi do komina,
    a druga do wyczystki.
    Jest to o wiele lepsze rozwiazanie niz stosowanie ukosnych kanalów, do
    których dostep jest znacznie trudniejszy, a czyszczenie latwiejsze i mniej
    syfu, bo zawartosc tej rury spycha sie do komina w dól.