    From: "abn140" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompostownik
    Date: Tue, 19 May 2020 14:27:12 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <r9uooj$2pecj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ra03ul$3dh93$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    > a jak

    poszlo w rejony komiczne a nie powinno.
    ale jesli kogos interesuja fakty;
    kupuje sie je przez net. ja tak zrobilem.
    roznia sie od naszych. nasze chodza gdzie chca, te importowane trzymaja sie
    pryzmy, nim wszystkiego nie wyzra.
    co do kartownow to tak , daje sie je, czy tam dodaje. podobno sa potrzebne
    do budowy osnowy jajek.
    mroz - nic nie trzeba robic. jak pryzma przemarznie na amen, to po nich. ale
    jaja przetrwaja. u mnie 5 lat temu tak bylo. odbudowaly sie
    dlatego pryzmy jednak lepiej robic wieksze niz mniejsze i lepiej z czegos
    typu cegla pustak, cos takiego niz gola blacha.
    ale temat chyba niebyly. powoli zapominam co to mroz.
    te zagraniczne maja takie prazkowane zadki/poczatki o ile ktos wie jak
    rozpoznac czy to sie zaczyna koncem czy konczy poczatkiem.
    mozna kupic podobno w sklepach dla moczykijow.
    zapytacie po co to robic?
    to google pod haslem wermikompost.
    rosniny ida na tym jak wsciekle!