  • Data: 2020-05-18 22:06:55
    Temat: Re: kompostownik podejście kolejne:)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sirapacz napisał:

    > no dobra... a gdzie i jak się to to kupuje - i co mam z nimi zrobić ?
    > wrzucić na kompost?:D

    Choćby na Allegro -- wystarczy wpisać "dżdżownice", od razu pojawia
    się w kategorii "kompostowniki". Co ciekawe, dżdżownice przeważnie
    są sprzedawane są nowe, ale zdarzają się też oferty używanych. Myślę,
    że taka lekko używana glizda, jeśli przez poprzedniego właściciela
    nie była nadmiernie eksploatowana, również poradzi sobie z zadaniem.

    --
    Jarek