  • Data: 2020-05-19 10:00:40
    Temat: Re: kompostownik podejście kolejne:)
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Choćby na Allegro -- wystarczy wpisać "dżdżownice", od razu pojawia
    > się w kategorii "kompostowniki". Co ciekawe, dżdżownice przeważnie
    > są sprzedawane są nowe, ale zdarzają się też oferty używanych. Myślę,
    > że taka lekko używana glizda, jeśli przez poprzedniego właściciela
    > nie była nadmiernie eksploatowana, również poradzi sobie z zadaniem.

    nówka nie bita:)))
    Nie bardzo kumam jeszcze jak temat ugryźć ale robawiło mnie to:
    https://muratordom.pl/ogrod/pielegnacja-roslin/dzdzo
    wnice-kalifornijskie-hodowla-dzdzownic-na-kompostown
    iku-w-ogrodzie-i-na-dzialce-aa-yYLG-nHAk-ZUjL.html

    "Jesienią dżdżownice należy przenieść do pomieszczenia zabezpieczonego
    przed zimnem, gdyż w naszym klimacie nie przetrwają zimy. Zazwyczaj
    przeznacza się dla nich niewielki pojemnik z wydzielonym kompostowanym
    materiałem i częścią dla dżdżownic. "

    a jak się woła dżdżownice do pudełka? taś taś? :D