eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-06 11:27:03
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2012 22:48, Adam pisze:

    > Luty byl masakryczny (tak jak przewidywalem) - az 610 pln za 29 dni :)
    > Ale ogolnie wyniki za sezon mnie baaaaardzo zadowalaja - jedyne 1850 pln! HA :)

    Cienko... Moi rodzice grzeją się gazem i za luty+marzec zapłacili nieco
    ponad 1000zł (i to był gaz na CO, CW i gotowanie).

    Dom z początku wieku, gazobeton+10cm styropianu, 15cm wełny w dachu
    krytego blachodachówką. Dom około 130m2.

    Z tego co widzę w twoich wyliczeniach za ten sam okres zapłaciłeś nieco
    poniżej 1000zł.

    Teraz pytanie: ile kosztowała ta pompa ciepła?