  • Data: 2015-02-12 10:15:21
    Temat: Re: kredyt, pożyczka na dom czy mieszkanie.
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-11 o 19:49, Adam pisze:
    > Kup dzialke i zacznij budowac za to co masz. Jak Ergie pisal - powinno starczyc
    > na stan surowy zamkniety. A pozniej wez na to pod hipoteke kredyt refinansowy.
    > Bedzie troche latwiej no bo taki domek juz ma swoja wartosc :)

    Wbrew pozorom słaby temat. Wiem, bo sam się nieźle namęczyłem, żeby
    jakiś bank zechciał mi sfinansować zakup istniejącego, praktycznie
    gotowego używanego domu, który prawnie jest wciąż jeszcze w trakcie
    budowy i ma tylko częściowe pozwolenie na użytkowanie.
    Dla mnie to był jakiś absurd, bo sama ziemia pod tym domem była warta
    dobrze z 80% kwoty kredytu. Ale tak to już jest z bankami. Że już o
    braku chęci do uwzględniania "na plus" działalności gospodarczej, jako
    dodatkowego źródła znaczącego dochodu nie wspomnę :/ Wręcz życzyli sobie
    niemalże dziękowania, że nie chcą obniżać zdolności za to, że ta
    działalność jest. Chory system...

    Pzdr
    --
    /__/_* /