  • Data: 2015-02-12 10:18:27
    Temat: Re: kredyt, pożyczka na dom czy mieszkanie.
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 09:28:53 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Ale jak ich pilnować siedząc w pracy? A skoro i tak trzeba się zwolnić lub
    > wziąć urlop by ich pilnować to lepiej zrobić samemu :-)

    a w zyciu- nigdy nie zrobi tak szybko jak zestaw fachowców. Ja to przerabiałem. Ktos
    sie dziwil ze ja fundament budynku robiłem 3 miesiące. Ano robiłem sam i tyle zeszło.
    Czyli to sa 3 pensje w plecy - a oferte miałem na 9 tys. Wystarczy zarabiac powyzej
    tej trójki, umówmy sie - zaden wyczyn, i juz sie opłaca zostac w robocie.

    Wiadomo ze trzeba bedzie codziennie na budowe przyjechac, robic fotki w ilosci milion
    dziennie, i na wejscie fachowców opie...ć za jakis duperel aby wiedzieli ze tu chała
    nie przejdzie. Tyle ze to nic odkrywczego - chcesz miec dobrze to pilnuj :)

    b.