  • Data: 2009-01-16 18:56:10
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e-kran wrote:

    > No nie tak ekstremalnie od razu. Gruntowne wywietrzenie rozumiem jako
    > otwarcie okna przez kilka minut a potem jego zamknięcie. Głowice na
    > zaworach otworzą się wtedy na maks i będą starały się szybciej
    > przywrócić temperaturę w pomieszczeniu. Chyba, że układ jest
    > zestrojono tak, że głowice termostatyczne i tak są otwarte na maks.
    > Wtedy oczywiście przy ww. wietrzeniu głowice nic nie pomogą no bo
    > niby jak?

    a jak niby głowice mają być jakoś tam zestrojone?

    głowica ma czujnik temperatury i otwiera sie zamyka w zaleznosci jaka jest
    temperatura powietrza w jej pobliżu.

    BTW

    mialem ostatnio interwencjie, babka marudziła że jej grzejniki słabo grzeją,
    poszedłe choć to nie jest mój interes i okazało sie że kobieta suszy na
    grzejnikach pranie tak że zakrywa głowice. no i grzejniki ma praktycznie
    zimne :)