  • Data: 2009-01-16 23:35:10
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gkr3pk$1il$1@news.interia.pl...
    [...]
    > No jest to jakis argument, chociaz szczerze mowiac osobiscie wolal bym
    > miec wplyw na ten parametr, bo kto lepiej od wlasciciela wie jaka
    > temperature ma w domu i czy potrzebuje korzystac z takich rozwiazan. W
    > dzisiejszych czasach

    Owszem, ale sa sytuacje znowu nieprzewidziane -- pisal tu calkiem niedawno
    ktos, ze zamarzlo mu doprowadzenie rurek do jednego grzejnika -- z dnia na
    dzien przestal grzac a jak sie ocieplilo to znowu zaczal -- znak, ze ma
    fragment instalacji w miejscu podatnym na zamarzniecie. To jeden przyklad.
    Inny to mozliwosc np. grzejnika w garazu, gdzie jest np. przez roztargnienie
    nie zamkniete okno. To dwa. Mozna tak mnozyc, np. wlasciciel wyjechal na
    narty i wylaczyl funkcje grzania na piecu nie wylaczajac jego samego z pradu
    a w tym czasie nastapilo wlamanie, zlodziej wybil szybe i nikt tego nie
    zauwazyl, trwalo to kilka dni -- taki wlasciciel na pewno woli wrocic do
    okradzionego domu bez lodowiska w srodku (przy zalozeniu ze spuscil i
    zakrecil wode uzytkowa).

    Itd. itp.

    > Nikt tu na sile nie gada, a jak sadze rozwazamy jedynie sens pewnych
    > rozwiazan, nie ma co sie zapowietrzac, temat i tak nie dlugo sie zapomni.

    Akurat nie o tobie pisze, tylko o tych, ktorzy faktycznie sie zapowietrzyli,
    ze 'moja prawda jest najmojsza' itd.