  • Data: 2009-01-16 19:39:48
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:gkpda7$u0e$1@news.onet.pl...

    > no to masz źle zrobiona instalcję kotłowni i tyle.
    >
    > pompa obiegowa co nie powinna ci schładzać zasobnika cwu.

    Bo to nie jest taka prosta sprawa. Mowa nie jest o kotlowni, a o mieszkaniu
    w starym budownictwie. Zamiast piecy sa grzejniki zesilane jeszcze dwa lata
    temu z kuchni weglowej. Zamiast kuchni stoi maly kociol weglowy w kuchni, ot
    i cala kotlownia. I tak wyglada srednio, ale jakis kompromis trzeba bylo
    znalezc. Dokladanie dodatkowego orurowania, i innych dupereli nie wygladalo
    by powalajaco. Faktem jest, ze instalator nawet nie zaproponowal jakiejs
    alternatywy, no tak z nimi juz jest. Cena oczywiscie na koniec ulegla
    zmianie w gore powyzej ustalonej wczesniej o 100zl, jak to zwykle.:-)
    Cholera nigdy im w dol jakos nie wyjdzie. :-) Dzis juz nie chce mi sie tego
    zmieniac, bo mam nadzieje zamieszkac w tym roku juz u siebie w domu. Moze
    przerobie to dla rodzicow jak znajde czas, bo dzis wiem juz znacznie wiecej
    niz wtedy.

    Pozdro.. TK