  • Data: 2009-01-16 22:58:34
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:gkqtnt$9gt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Wowczas ten ktos jest w maksymalnej dupie, bo pompa potrzebuje tego
    > zasilnia.

    Nie jestem przekonany, ze zrozumiesz, ale napisze dla innych.
    Przez 'zasilanie' mozna rozumiec takze gaz. Jak zabraknie gazu ale nadal
    jest prad to tez piec ma przestac pompowac wode?
    Zas co do +2*C -- tu, gdzie teraz mieszkam, jest pogodowka, ktora wskazuje
    +3*C gdy jest -2*C. I to w nocy, znaczy nie od slonca. Nie wnikam w to,
    czemu i kto tak zamontowal, ale jak sadze takie sytuacje nie naleza do
    rzadkosci.

    Szczerze mowiac, zastanawiam sie ile czasu mozna ciagnac ta dyskusje?
    Przeciez to banal a niektorzy sie zapowietrzyli...