  • Data: 2009-01-19 09:55:01
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gkqsff$mbu$1@news.onet.pl...

    > słabo szukałeś, Vaillant ma wszytsko w internecie:
    > http://www.vaillant.pl/stepone2/data/downloads/06/34
    /00/VRC420s.pdf

    Tego pdf'a to ja znam prawie na wyrywki.

    O zabezpieczeniu przeciw zamarzaniu są tam napisane 2 akapity:
    a) na stronie 42
    b) na stronie 50 (praktycznie powtórka ze strony 42)
    łącznie może z pół kolumny (strona ma 3 kolumny, czyli 1/6 strony
    formatu A5 - oryginalną papierową instrukcję ze sterownika też mam ;).

    Ale nie ma tam odpowiedzi na postawione powyżej pytanie...
    Janusz Pawlinka