  • From: "Adam" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Date: Fri, 11 May 2012 08:26:18 +0200

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:johbec$a3r$1@inews.gazeta.pl...
    > Odpowiem zbiorczo.
    >
    > Bardzo dziękuję wszystkim za rzeczowe odpowiedzi.
    > Chyba jednak tą piwnicę sobie odpuszczę.
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek

    A ja powiem tak. Nigdy bym nie wybudował domu bez piwnicy!!! Jesli są
    warunki to przemyśl pełne podpiwniczenie. Ci co jej nie mają wcześniej czy
    póżniej stawiaja domki gospodarcze bo sie po prostu nie mieszczą (rowery,
    kosiarka, taczka, stoliki, krzesełka itd., itd..) Ja mam w piwnicy garaż 30
    metrowy, kotłownie, spiżarke, pokoj bilardowy, saune + siłownie, łazienkę :)
    Gdzie ja bym sie z tym wszystkim pomiescił :) Podsumowujac...zyskujesz
    powierzchnie użytkową ktora jest pod wspolnym dachem. W moim przypadku
    300m/kw łacznie z garażem i 200 m/kw dachu. I jeszcze jedno...piwnicy nie
    nalezy kojarzyć z brudem i graciarnią. Uwierzcie że można ją fajnie
    zagospodarować.

    pozdrawiam