    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: które schody zabiegowe będą wygodniejsze?
    Date: Wed, 17 Mar 2010 12:10:00 +0100

    Użytkownik "Andrzej" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:21a9a4ce-a1c5-4aab-a96f-02e10e629c7b@19g2000yqu
    .googlegroups.com...
    Witam,
    buduje mały domek, przez co klatka schodawa też jest mniejsza,
    powoduje to że schody nie będa za bardzo wygodne. Chce zrobic schody
    żelbetonowe a potem je obłozyc drewnem. Mam do wyboru dwie opcje
    wymiarów schodów, nie wiem które beda wygodniejsze, dlatego prosze o
    radę:
    1. schody o wymiarach 18,2 cm(wysokość) x 26 cm (głębokość) i w tym 2
    schody zabiegowe (kwadrat przecięty na dwie połowki)
    2. schody o wymiarach 17,1cm x 26 cm, w tym 3 schody zabiegowe
    (kwadrat przeciety na 3 trójkąty)
    Zaleta tych pierwszych jest to, że tych schodów zabiegowych nie będzie
    się tak negatywnie odczuwać, bo sa duże, łatwiej będzie pewnie też
    schodzić, ale pewnie trudniej wychodzić. Przy drugiej opcji
    wychodzenie będzie mniej męczace, ale trudniejsze schodzenie. Nie wiem
    co będzie lepsze dla dzieci. Sam już nie wiem co wybrać, proszę o
    doradę osób które mają jakies obeznanie w temacie. Z góry dziękuje i
    pozdrawiam

    jak juz musisz zabiegowe to wariant drugi
    bo pierwszy to taki wynalazek ani to stopnie ani spocznik
    idealny bylby oczywiscie spocznik jesli sie zmiescisz...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej