eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan › Re: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
  • Data: 2012-10-02 16:00:40
    Temat: Re: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > wysoka temperatura plus azot w powietrzu to produkcja m. inn. tlenków
    > azotu nijak tego obejść nie można.

    można - są kuchenki z płomieniem ukrytym pod taflą "szkła"
    imho bez sensu, ale są...

    i co Ci tlenek azotu szkodzi? organizm sam go produkuje na potrzeby pewnych
    procesów życiowych...
    zanim z kuchenki dostałbyś jego nadmiar, dawno byś juz nie żył z tysiąca
    innych powodów towarzyszących spalaniu...

    > Kuchnie w chatach chłopskich przed wiekami były znacznie zdrowsze -
    > wszystko odbywało się w kanale dymowym pieca....

    jakoś nigdy nie słyszałem o zaczadzeniu w wyniku używania kuchenki gazowej
    (nie pisze o zatruciach gazem czy eksplozjach ale o zatruciu tlenkiem węgla)