  • Data: 2011-10-24 19:14:33
    Temat: Re: larwy spuszczela w remontowanym domu drewnianym
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko to należało zrobić na samym początku - po usunięciu zbędnych
    > elementów konstrukcji a przed montażem nowych - wówczas trutka ma
    > najłatwiejszy dostęp.

    no wiesz jak to jest, jak samotna kobieta buduje dom i zdaje się na
    łaskę fachowców
    BTW jak szukałem ekipy do swojego domku, to na dwa fronty, ja i żona,
    raz widzę jak wkurwiona wyzywa kogoś przez słuchawkę, potem się
    dowiedziałem, że fachowiec rzucił poważnym tekstem:" a co ja będę z
    babą o szczegółach technicznych rozmawiał, męża mnie dawaj do
    telefonu..." :-)))

    > Teraz to może wymagać stosunkowo długiego gazowania.

    no właśnie próbuję rozeznać się w temacie, żeby dopilnować zrobienia
    tego raz, a porządnie...

    pozdrawiam
    s_13