  • Data: 2011-10-24 22:33:13
    Temat: Re: larwy spuszczela w remontowanym domu drewnianym
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Paź, 19:03, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Czy ja wiem... folia majątku nie kosztuje. W sumie jakby "ostreczować"
    > chałupę to będzie to trochę kosztować, ale nie kilkaset tysięcy ;)
    >
    > Podejrzewam, że max. kilka.

    http://allegro.pl/folia-stretch-10-x-3-0-kg-przezro-
    3kg-kurier-tanio-i1869948158.html

    Za 200 pln mamy 3000m folii szerokosci 50cm :) Jakby przyjac zaklad
    25cm to wyjdzie nam 1500m szerokosci 50cm lub prosciej liczac - 750mb
    szerokosci 1mb do wykorzystania. Moja chaupa ma 65mb obwodu, wysokosc
    srednia pewnie jakies 7mb czyli trzeba 455mb folii szerokosci 1mb.
    Mozna zrobic nawet wiekszy zaklad ;) A jak sie kupi dwie rolki to juz
    bedzie calkiem szczelnie z duzym zakladem :-)

    Wiec jakie tam kilkaset tysiecy :D
    pozdr.

    --
    Adam