    From: Piotr <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: łazienka - kabina prysznicowa
    Date: Mon, 11 Jan 2010 02:37:44 -0800 (PST)

    On 11 Sty, 11:18, anonim <a...@a...com> wrote:

    > hmmm... a to pierwsze słyszę.
    > Możesz podać linka do takiej dyskusji, lub w skrócie opisać wady kabin?
    > Jak dla mnie zasłonka na drążku to takie mało eleganckie i kojarzy mi
    > się prysznicami w akademikach. Może w rzeczywistości teraz to jakoś
    > inaczej wygląda niż to jakie mam o tym wyobrażenie?

    Dyskusja była tu, poszukaj.
    Wady kabin: są drogie, nie dają się utrzymać w czystości i zachodzą
    kamieniem, pleśnią, brudem, chyba że myjesz i wycierasz po każdym
    skorzystaniu. Po jakimś czasie uszczelki i łączenia przestają do
    siebie idealnie pasować. Można w nie wyrżnąć łokciem (ale to już
    zależy od techniki mycia :)

    Zalety zasłonek: można je prać w pralce, więc łatwo je utrzymać w
    czystości. Można wybrać dowolny kolor i wzór, a w razie czego zmienić,
    jak się znudzi. Są tanie, nawet jeśli kupisz je za granicą na ebayu -
    co doradzam, bo u nas jest mały wybór jeśli chodzi o rozmiary, trudno
    kupić długie, takie powyżej 2m. Aha, drążek na wymiar możesz zamówić w
    firmie produkującej takie drążki. Za drążek i zasłonkę zapłacisz
    pewnie w sumie z 200 zł.
    Wady zasłonek: niektórzy twierdzą, że oblepiają ciało (ale to zależy
    od techniki mycia :) Niektórym kojarzą się z akademikiem albo hotelem
    robotniczym (mnie akurat z akademikiem i hotelem kojarzą się kabiny,
    więc to kwestia indywidualnych skojarzeń). Są niepopularne, bo
    sprzedawcy wolą sprzedawać kabiny za 2000 zł niż drążki za 70 zł.
    Piotr