    From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: łazienka - ogrzewanie wody
    Date: Mon, 11 Jan 2010 21:14:03 +0100

    news:hifh57$vap$1@news.onet.pl...

    > taka że jak cie sie kończy woda w bojlerze to kontynuujesz mycie w ziemnej
    > wodzie :)

    Kurde, nie widzę oryginalengo postu wątkotwórcy więc odpowiem tutaj. Bojler
    jest OK jeżeli do kąpieli służy kabina prysznicowa. 80 l bojler wystarcza
    dla 4 osobowej rodziny. W bojlerze jest 80 litrów wrzątku, także jest on
    mieszany z wodą zimną i nie ubywa go tak szybko. Mając bojler i chcąc
    racjonalnie korzystać z ciepłej wody pod prysznicem można zainstalować sobie
    baterię termostatyczną. Dla bojlera elektrycznego nie mają znaczenia wahania
    ciśnienia wody. Woda leci wolniej ale nadal jest ciepła Nawet przy ciśneiniu
    tak niskim które pieca gazowego już nie zapali. Po zakręceniu i odkręceniu
    nie parzy jak ma to miejsce w piecach gazowych. Mam bojler elektryczny od
    wielu lat. Odszedłem od grzania piecem gazowym przepływowym i sobie
    chwalę...
    --
    Jackare