  • Data: 2009-11-04 09:14:19
    Temat: Re: lepsiejszość kuchni indukcyjnej nad ceramiczną (?)
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hbktuj$agm$1@news.onet.pl...
> [...]
    yta_indukcyjna_pg100_hcm_garnek.html

    > wniosek każdy z elementów jest koszmarnie tandetny
    > no bez kontroli to bym tego nie zostawił :)

    - w kontekście bezpieczeństwa ( w sensie czy ufasz że sie nie zafajczy coś,
    czy na pewno wyłączy - tego ci nikt rozsądny nie doradzi)
    - w kontekście wykonania - ja używałam podobnej tylko bardziej badziewiastej
    (Alaska, pół tej ceny) i wszystko zawsze grało (z wyjątkiem jednym - użycia
    rzekomo żeliwnej patelni - error na kuchence i trzeba było jej prąd zabrać
    żeby ją wyłączyć). Więc przede wszystkim naczynia które indukują, a nie z
    odzysku. Ja bym na działkę jaknajbardziej brała.