  • Data: 2011-09-02 06:11:06
    Temat: Re: "marketowe" pilarki spalinowe
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam od 4, czy 5 lat piłę z OBI (nie ma nazwy, tylko symbol - nie
    pamiętam, a nie chce mi się chodzić do szopy odczytywać, zreszta i tak
    już ich nie sprzedają). Napisali na niej też Assembled in USA.
    Jestem bardzo zadowolony, tylko leję paliwo, olej, ostrzę lub wymieniam
    łańcuch i chodzi bez zarzutu. Ścięła już kilkanaście starych drzew w
    sadzie, pocięła to na klocki, do tego coroczne cięcie drewna do kominka.
    Mając 2 lata pewnej gwarancji (OBI nie robi sztucznych trudności z
    naprawami) nie ma co się wahać. Na razie zużyłem 2 łańcuchy a kółko
    zębate wygląda zupełnie dobrze, podobnie zresztą, jak sprzęgło.
    Jacek