  • Data: 2011-09-02 20:10:11
    Temat: Re: "marketowe" pilarki spalinowe
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janko walski" <j...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    news:j3rc9b$i9$1@news.onet.pl...

    > W przypadku Stihla dobijała mnie konieczność ciągłego wykręcania świecy,
    > nierzadko i po 2 razy zanim udało się odpalić zimną piłę.

    Jak czytam to co piszesz to mam wrazenie, ze jestes importerem z Chin. Druga
    opcja to trafiles na kompletnego debila w serwisie, bo zadne z tych czarow
    nie sa potrzebne w zadnych pilarkach spalinowych niezaleznie od producenta.
    Stihl to bardzo dobre pily za spore co by nie mowic pieniadze. Nie wystepuja
    w nich zadne z podanych przez Ciebie procedury. Moc jest taka jak deklaruje
    sprzedawca przy akceptowalnej wadze samego urzadzenia. Niestety marketowe
    mimo ze dobre do amatorskich, przydomowych, choc nie tylko zastosowan sa
    relatywnie bardzo ciezkie i toporne. Brak serwisu pogwarancyjnego i
    przewaznie mala moc. Mimo, ze znam te pilarki bardzo dobrze to nie polecam
    ich do profesjonalnych zastosowan typu tniemy las calymi dniami. Po tygodniu
    reka odpadnie.

    > Dziwiło mnie też dlaczego taka piła jak Stihl tak szybko przypaliła koniec
    > prowadniczy, choć zawsze dbałem aby łańcuch zawsze był smarowany jak
    > należy.

    Moze poza smarowaniem po prostu naostrz lancuch, albo naucz sie odpowienio
    napinac?

    Pozdro.. TK