  • Data: 2011-09-02 19:54:17
    Temat: Re: "marketowe" pilarki spalinowe
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b7be9320-4fe8-4ffe-babd-783ac3a45346@f41g2000yq
    h.googlegroups.com...

    >Dokladnie, tani chinczyk bedzie zawsze tanim szmelcem.

    Dokładnie przepłacony Stihl będzie tylko przepłaconą zabawką nie dorównującą
    chińszczyźnie ani w jakości, ani w cenie..

    >Stihla za 900 i jestem
    > pewien ze posluzy dluzej niz te chinczyki za 200 pln z marketow. Aha -
    > jak ktos chce malo ciac to lepiej brac elektryczna - znacznie wiekszy
    > moment i trwalosc (dla danej grupy cenowej :)
    > pozdr.

    Ja zaś za Stihla MS250 i dałem ok. 1600zł Cieszę się, że już się tego
    badziewia pozbyłem.
    Znajomy zaś kupił w markecie piłę pod nazwą Harder za dwieścieparę złotych,
    któą już użytkuje od 2 lat. Piła nie dość, że odczuwalnie jest mocniejsza to
    także nie sprawia tylu problemów co Stihl. Serwis Stihla - żenada. Gość z
    serwisu umiał mnie tylko wyśmiać, że nie umiem się posługiwać piłą, bo ta
    wymaga całej ceremonii odpalania. Tu pociągnij raz, tu dwa razy, wykręć
    świecę, obróć piłę spodem do góry, pociągnij za sznurek i wydmuchaj
    cylinder, wkręć świecę, włącz jedynkę, pociągnij raz, przełącz na dwójkę i
    pociągnij dwa razy, jak nie odpali wykręć świecę i tak w kółko.
    Dziwne, że w tych chińskich nie trzeba jakoś odczyniać tylu "czarów" przy
    pile, żeby w końcu "rozpoczęła współpracę".
    W przypadku Stihla dobijała mnie konieczność ciągłego wykręcania świecy,
    nierzadko i po 2 razy zanim udało się odpalić zimną piłę.
    Dziwiło mnie też dlaczego taka piła jak Stihl tak szybko przypaliła koniec
    prowadniczy, choć zawsze dbałem aby łańcuch zawsze był smarowany jak należy.