    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: "marketowe" pilarki spalinowe
    Date: Sat, 3 Sep 2011 20:38:23 +0200

    > W przypadku Stihla dobijała mnie konieczność ciągłego wykręcania świecy,
    > nierzadko i po 2 razy zanim udało się odpalić zimną piłę.
    > Dziwiło mnie też dlaczego taka piła jak Stihl tak szybko przypaliła koniec
    > prowadniczy, choć zawsze dbałem aby łańcuch zawsze był smarowany jak
    > należy.

    musisz zmienić serwis. Jeżeli chodzi o piłę to mam 230 i tego
    co Ty opisujesz nie zaobserwowałem.
    Pewnie trafiłeś na jakiś felerny model. Nie twierdzę,że to co markowane
    still jest dobre, ale to co Ty tutaj opisujesz to chyba opis jakiegoś
    szczególnego przypadku - wadliwej piły.

    W moim przypadku, rozruch bez zarzutu, ani razu (przepraszam raz po
    zalaniu),
    nie musiałem wykręcać świecy. Jedyne co przy tej pile robiłem to ostrzenie
    łańcucha,
    dolanie oleju i paliwa. No chyba raz czyściłem filtr.

    Dlaczego still, ano dlatego, że na początku wydałem 450zł albo 500 na
    chińszczyznę, gdzie po przywiezieniu do domu pojawił się natychmiast problem
    z przełącznikiem, problem z odpaleniem itd. co skłoniło mnie do szybkiego
    oddania piły. Po tym kupiłem wspomnianego still nie pomnę za ile ale to
    chyba
    mało istotne - znacznie mniej niż 1600zł, nie nadaje się na długie wyprawy
    do lasu.

    Ja mam złe doświadczenia z chińskim badziewiem, może źle trafiłem jak Ty na
    stilla.

    Pozdrawiam
    Darek

    P.S. tak już OT, kupiłem też jakieś badziewie elektryczne, podkaszarkę z
    chin,
    nbigdy więcej. Po zakupie kosy spalinowej partnra, tez nie mogę narzekać.
    Nie chodzi tylko o silnik ale o samą głowicę.