  • Data: 2010-02-23 19:33:12
    Temat: Re: membrana dachowa - przemyslenia
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej S. pisze:

    > Ho HO!! ... Jest teoria: "daj mi dostatecznie silny komputer,
    > a odpowiem na kazde pytanie" (chodzi o fizyke). Niestety do kitu.
    > Doswiadczenie i macanie ma sie dobrze :-)

    Bo to się robi macając. Przykładowo: jeśli szybkości jakiś procesów
    zachodzi szybciej w wyższej temperaturze, to podwyższasz temperaturę i
    patrzysz jak szybko się zdegraduje. Potem ekstrapolujesz to do niższej
    temperatury.

    Jak będzie naprawdę - nie do końca wiadomo. Ale to już jest zarządzanie
    ryzykiem. Jak na razie firmy dają takie długoletnie gwarancje i nie
    bankrutują. Nie wiem jak to się ma w szczegółach do folii - zapewne
    trudno to oszacować, stąd tyle szykan. :-)

    M.