  • Data: 2011-01-30 15:00:33
    Temat: Re: mit odzysku ciepła z wentylacji
    Od: "Papo Smurfo" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maciej S." napisał:

    > Buhahahaha, to mnie rozsmieszyłeś, może na wentylacji się nie znam, ale na
    > biologię chodziłem - co2 jest gazem toksycznym dla wszystkich istot, jako
    > regulator ośrodka oddechowego. Stężenie 1% już powoduje zawroty głowy,
    > strężenie powyżej 7% powoduje utratę przytomnści i śmierć.

    ha ha ha, chyba ci się dwótlenek węgla z tlenkiem węgla pomylił, albo za
    dużo czytasz wikipedię?:O)
    na tą biologię też chyba za bardzo nie chodziłeś, bo dla roślin i pewnych
    organizmuf co2 jest gazem koniecznym do życia tak samo jak tlen dla
    człowieka:O)
    dla człowieka co2 jest obojętny, a te tfoje stfierdzenie że większe stężenie
    co2 powoduje śmierć mnie rozbawiło, śmierć ciekawe w wyniku czego?:O)