  • Data: 2012-03-23 22:36:40
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 marca 2012, 21:53:06 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No to jak by to Kiki powiedzial, sprawdziles google earth czy teren nie
    > zalewowy, a nie sprawdziles google lump? :-)
    > Powaznie, to chyba jednek lepiej na granicy miasta.

    I tak i nie - ja chcialem bardziej w centrum bo mam wszystko w zasiegu nog;) Pozatym
    znalazlem dzialke ktora ma 0,5ha i mimo ze dookola sa te 3 osiedla to ja z ogrodka,
    czy okien - widze tylko kilka domow od sasiadow i reszta to zielen - same duze, stare
    drzewa - brzozy, deby.

    To moj widok z tarasu: http://szyna.civ.pl/trawka/trawka.jpg
    A tu widok na cala dzialke: http://szyna.civ.pl/trawka/trawka5.jpg

    Jak sie przyjrzysz to na tym drugim zdjeciu za drzewami, u gory po lewej i prawej
    widac blokowiska :) Takze jest i ladnie i wygodnie. A lumpy - no coz, trzeba sobie z
    nimi jakos radzic :)

    W zeszlym roku ogrodzilem cala dzialke i od tego czasu jest juz spokojniej. Pies tez
    urosl, a niedlugo chyba bedzie drugi - a on skutecznie potrafi odstraszyc ;) Zreszta
    to on wyprosil zebami tego nacpanego natreta :D

    > A nie, to luzik. Tez tak mam. Jeden debil na osiedlowa ulice to norma.
    > Wszyscy tak maja, wiec czemy Ty mialbys miec lepiej? :-)

    Ja z nim na szczescie sasiaduje tylko rogami dzialki - i jeszcze miedzy nami jest
    droga. Bo tak bezposrednio to sasiaduje tylko z jedna sasiadka, reszta to "niczyje"
    lasy :)
    pozdr.

    --
    Adam