  • Data: 2012-04-06 11:51:40
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rejestrator za 199zł juz jest, kamery po 50zł :)
    > a z pewnością odstrasza, w castoramie np 50zl kosztuje atrapa kiedy za
    > 50zł
    > kupisz juz kamere

    Niżej piszesz rejestrator 1200zł;)
    A zresztą nawet 500zł wydawac aby sobie obrazki sprzed domu pooglądac to nie
    dla mnie. Może to i dobre dla kogoś kto ma hektar działki ale u mnie moje
    tysiąc metrów to wszystkie zakamrki z okna widze.

    za 1200zł to rejestrator do kamer HD i o takim pisałem,
    a tu masz ulotke co dostalem ostatnio z tym rejestratorem z zaprzyjaznionej
    firmy

    z mozliwością podłaczenia kamer 4szt oraz do internetu z podglądem na
    telefonie :)

    http://tnij.org/rejestrator199