  • Data: 2012-03-24 19:37:39
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 marca 2012, 16:57:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Podoba mi sie. Ja z jednej strony mam widok na miasto oddalone o 5km, z
    > drugiej las.

    W oddaleniu od miasta z pewnoscia jest spokojniej.. Jednak dojazdy do wszystkiego sa
    meczace. I choc ja czesto nawet do biedronki oddalonej o 300mb jezdze autem to jednak
    bliskosc wszystkiego co potrzebne w zasiegu nog wziela u mnie gore :) Na poczte mam
    500mb, do biedronki 300mb, do nocnego i zabke (dobrze zaopatrzonych w alkohole)
    700mb, do centrum handlowego z wszystkimi rodzajami sklepow (od spozywczakow przez
    wypozyczalnie video-world po media expert, sklepy komputerowe, kwiaciarnie, banki i
    bary) 800mb. Do kilometra mam wszystko co potrzebuje do zycia - wulkanizatorow,
    elektrykow/mechanikow/lakiernikow samochodowych, przedszkola / szkoly i tak dalej :-)
    Kosciol tez jest bliziutko choc ja tam akurat nie chadzam.

    Jedyna wada tej dzialki jaka mam to te cholerne blokowiska w okolicy i 15-17-to latki
    ktorzy nie maja co ze swoimi dupami robic i chadzaja do lasu pic i palic maryske ;)
    18-to latkow juz nie ma bo ci juz moga legalnie w barach przesiadywac co tez pewnie
    uskuteczniaja :D
    pozdr.

    --
    Adam