  • Data: 2012-04-06 12:22:53
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2012 12:15, Kris pisze:

    > Rejestrator 200zł a dysk do tego dodatkowe kilka stówek;)

    Latem ponoć mają stanieć...

    Jak to dobrze, że zdążyłem kupić 2x2TB przed tą powodzią...

    A co do tego rejestratora - to jak jest realizowanie "podłączenie do
    internetu z podglądem na telefonie"? Wymóg publicznego IP czy
    korzystania z zewnętrznego serwera? (to drugie byłoby lepsze z uwagi na
    przechowywanie nagrań poza miejscem chronionym)