  • Data: 2011-07-12 12:39:43
    Temat: Re: myjka ciśnieniowa - jakie parametry minimalne?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 14:28, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:

    > moj opini prosz si nie sugerowa bo nie mam ani jednego ani drugiego
    > sprz tu :/
    > Szkoda mi po prostu pieni dzy na myjk za 200z , a nie sta mnie na tak za
    > 700, ale by mo e kto tu powie e mo na kupi co ta szego i jest ok.
    > Nie rozumiem tylko poj cia "wpomaganie mycia auta" tzn co, nie myje a tylko
    > namoczy? :)

    Zadna nie umyje. Ja mam Karchera K7.91 kupionego dwa lata temu za 1,6k
    pln i zeby rzeczywiscie dobrze UMYC to trzeba i tak machnac gabka :)
    No chyba ze wrzucisz koncowke z dysza rotacyjna i bedziesz punkt po
    punkcie czyscil z odleglosci 5-10cm. Tyle ze wtedy auta nie umyjesz, a
    pozbawisz lakieru, bo sila tego jest przeokrutna ;)
    pozdr.

    --
    Adam