  • Data: 2010-10-18 11:25:18
    Temat: Re: nieuczciwy wykonawca - jak z tego wybrn???
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-18 12:37, Amir pisze:

    > Pytanie czy by?a umowa, czy masz pokwitowanie na nadp?ate?
    > Jakie masz kwity?
    >
    > czesto nie ma nic, wtedy sprawa jest dosyae trudna,
    > tylko udaae sie 'papugi' i liczyae na szczescie

    Kwitów niestety nie mam. Ale mam naocznych świadków - niektórzy są
    pracownikami ale nie wszyscy. Poza tym wykonawca nie jest jakimś
    szczególnym hochsztaplerem - po prostu zwyczajnie nie opłaca mu się dla
    2tys. zaniedbywać nowego zlecenia wartego 40tys. Wierzę, że rzeczywiście
    ma zamiar u mnie skończyć swoją robotę, ale ja nie mam zamiaru czekać aż
    znajdzie się jakaś dziura w jego harmonogramie. Zima też nie ma zamiar
    na niego czekać.

    PZDR
    Shaman