eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne. › Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-28 20:27:42
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: anhin <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie podobaja mi sie Twoje poglady.
    > Zmien grupe dyskusyjna.
    > EOT

    rozumiem że to implikacja i to implikacja nadzwyczaj smakowita. A jeśli
    zmienię poglądy na bardziej TOBIE odpowiadające, mogę tu wrócić? A inne
    osoby, które być może również Ci się nie podobają ze względu na poglądy?
    Jesteś nadzwyczaj interesującą i chyba nie docenianą przez ogół osobą.
    Ty w ogóle masz szczególny dar retoryczny. W poprzednim tekście
    napisałeś że grupa jest nie ta, w domyśle dlatego że Ty jesteś
    zwolennikiem czegoś tam. Pomijam już, że ani słowem nie odniosłeś się do
    tego co rzeczywiście napisałem, ale to jakby dość normalne ostatnio.
    Jednak szkoda, że to z Twojej strony EOT. Z dużym zainteresowaniem
    przeczytałbym następne Twoje posty w tym stylu.

    > pozdrawiam

    ja oczywiście też :-)