eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-29 15:42:10
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Wybierz sobie więc miejsce do życia, w którym będziesz mógł dawać upust
    > swoim faszystowskim zapędom. Oby jak najdalej ode mnie.
    > Skandynawia byłaby dla Ciebie rajem. Dlaczego się tam nie wystrzelisz?

    Hę? To Tobie przeszkadzają plany, mnie się podobają, więc to Ty się wynieś
    gdzieś gdzie nie ma przepisów planistycznych.

    > ale nie oczekuj, że inni
    > dostosują się do Ciebie bo to Twoja "ojcowizna" :-)

    > Dostosują do mnie?

    Ty chcesz budować dom taki jaki się Tobie podoba tam gdzie inni go nie chcą.

    > Każdy niech dba o swoją własność a od innych wara.
    > Faszystów trzeba gonić widłami.

    Zdefiniuj co nazywasz "faszyzmem" bo jak na razie to masz schizofrenię : kąt
    nachylenia jest zły ale wysokość i odległość ok.

    Pozdrawiam
    Ergie