eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-29 16:04:28
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 15:48:54 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Zamiast podawać idiotyczne przykłady napisz co byś chciał.

    A czemu idiotyczne? Jedni nie chca jak w Twoim przykłądzie mieszkac wsród płaskich
    dachów inni może nie chca mieszkac wsród grubasów.

    >Jak na razie
    >
    > dowiedziałem się, że gdy państwo reguluje wysokość i odległość budynku to
    >
    > jest ok, a gdy reguluje kąt nachylenia dachu to jest "faszyzm".

    Bo wysokośc budynku czy jego odległośc od granicy to parametry które przekroczone
    moga powodować uciązliwośc dla sasiadów np. Kształt dachu czy kolor żadnej
    uciążliwości nie powodują.

    > Jestem ciekaw, czy Twoje zdanie jest równie absurdalne. Bo moje jest takie
    >
    > by to ludzie decydowali. Na tym polega ład społeczny. Skoro gdzieś ludzie
    >
    > zdecydowali, że chcą mieć dzielnicę domów w kształcie grzybów to niech taka
    >
    > będzie na tym polega demokracja i niech jeden anarchista który odziedziczył
    >
    > tam działkę się wyprowadzi jak mu się nie podoba - tak będzie lepiej dla
    >
    > wszystkich.

    To niech sobie te grzyby buduja na swoiich działkach, mnie nic do tego ale niech nie
    zabraniaja mi budowac na MOJE działce kostki np.
    Widzisz ja im nie zabraniam budowac grzybów czy innych kształtów(najwyżej zrobię
    wyższy płot aby nie widziec grzybka u sasiada) a oni chca mi zabronic budowac kostke
    na mojej działce.
    > Na prawdę nie ma obowiązku mieszkania na "ojcowiźnie" każdy może mieszkać
    >
    > tam gdzie mu się podoba.

    Zgoda. I dlatego skoro ktoś chce mieszkać na "ojcowiznie" to niech mieszka. A skoro
    to jego ojcowizna to niech stawia taki dom jaki sobie wymarzył.