eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-29 15:48:50
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem że poowinny być też zapisy że w danej dzielnicy nie mogą mieszkać
    > osoby o wadze powyżej 120kg bo rozumiem że są ludzie którzy nie maja
    > ochoty mieszkać
    > wśród grubasów.;)

    Zamiast podawać idiotyczne przykłady napisz co byś chciał. Jak na razie
    dowiedziałem się, że gdy państwo reguluje wysokość i odległość budynku to
    jest ok, a gdy reguluje kąt nachylenia dachu to jest "faszyzm".

    Jestem ciekaw, czy Twoje zdanie jest równie absurdalne. Bo moje jest takie
    by to ludzie decydowali. Na tym polega ład społeczny. Skoro gdzieś ludzie
    zdecydowali, że chcą mieć dzielnicę domów w kształcie grzybów to niech taka
    będzie na tym polega demokracja i niech jeden anarchista który odziedziczył
    tam działkę się wyprowadzi jak mu się nie podoba - tak będzie lepiej dla
    wszystkich.

    Na prawdę nie ma obowiązku mieszkania na "ojcowiźnie" każdy może mieszkać
    tam gdzie mu się podoba.

    Pozdrawiam
    Ergie