    From: shaman <g...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?
    Date: Fri, 23 Sep 2011 15:33:30 -0700 (PDT)

    On 23 Wrz, 13:53, Wojtek <m...@v...pl> wrote:
    > Witam,
    > Pytanie w tutule dosyc prowokacyjne :)
    > Czytam grupe (wiedza potrzebna przy remoncie) i czasami trafiaja sie
    > prosby o ocene projektow/kolorow itp.  Sa to glownie typowe domki z
    > dachami dwuspadzistymi, z poddaszem uzytkowym.  Przejezdzajac przez
    > tereny, gdzie powstaja nowe domy tez dominuja wlasnie takie projekty.
    > Zastanawiam sie dlaczego ludzie nie buduja domow, ktore mialyby
    > nowoczesniejsza architekture niz te typowe .
    > Czy to wynika tylko z gustow, z ograniczen zwiazanych z planami
    > zagospodarowania przestrzennego, kosztami budowy?

> [...]
    -m50
    > http://www.twojprojekt.pl/projekty/12994-lk-787

    chyba troche przesadzasz...
    mieszkam w niewielkiej miescinie <50tys i odpowiednik pierwszego z
    tych projektow znam w 2 wersjach (jedna ciagle w budowie), odpowiednik
    drugiego projektu stawia moj kolega (zalezalo mu na pelnym pietrze bez
    skosow) a trzeci z tych projektow jest moim zdaniem skrajnie
    nieciekawy.

    Ja akurat stanwiam trivial, banał i sztampe, co jest o tyle ciekawe,
    ze mam projekt indywidualny :) Aleakurat na ta sztampa jest skrojona
    na moja miare, pod moja waska dzialke i bierze pod uwage wykusz na
    ktory uparla sie moja luba i podwojny garaz na ktory uparlem sie ja.
    Reszte zrobily warunki budowy okreslajace ze ma to byc dom parterowy z
    miekszalnym poddaszem o skosie polaci z przedzialu x-y i kalenicy nie
    wyzszej niz z. Wprawdzie architekcie namawiali nas na nowoczesna
    kostke ale nie chcialo mi sie walczyc z gmina a poza tym chyba nie
    bylem wtedy przygotowany na takie przemyslenia, tym bardziej ze
    proponowane kostki byly malo atrakcyjnie architektonicznie.

    Obecnie moze bym sie zdecydowal na ekstrawagancje, ale obecnie to ja
    jestem innym inwestorem niz bylem 3 lata temu.

    --
    PZDR
    Shaman