  • Date: Mon, 26 Sep 2011 00:00:17 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?

    W dniu 25.09.2011 22:05, Wojtek pisze:

    > Ale przeciez w latach 70-tych tylko takie budowano (w moich okolicach,
    > wiec sie da)

    Wiele rzeczy "się da". Włącznie ze szklanymi domami ;->

    Tylko rodzi to problemy które sprawiają, że nie ma to większego sensu.

    [ciach]

    > Nad kosztami i technologia sie nie zastanawialem, chodzilo tylko o
    > pokazanie, ze oprocz typowych projektow sa tez ciut inne, wcale nie
    > jakies ekstrawaganckie a jednoczesnie sie wyrozniajace (zasluga dachu
    > kopertowego niezbyt popularnego w moim regionie)

    Ale koszta i technologia to dość zasadnicza kwestia!

    A każde udziwnienie technologiczne to kolejne koszta.

    Może masz nieograniczone fundusze ;-> ale większość niestety musi się
    zmieścić w budżecie.

    > Ten przyklad mial pokazac, ze dom, ktory moze spelniac warunki mpzp a
    > jednoczesnie wygladac inaczej niz sztampa. W moim odczuciu lepiej (o
    > gustach itd......)

    Inność za wszelką cenę rodzi przeważnie potworki ;)

    > Generalnie, te projekty przedstawione nie byly jakos szczegolnie dobrane
    > pod katem moich preferencji, chodzilo tylko o pokazanie, ze sa przeciez
    > dostepne tez inne niz domki typu:
    > http://www.twojprojekt.pl/projekty/1576-gwarny-c39

    To postaw sobie poniższą wyrzutnię rakiet i nie marudź ;->

    http://www.twojprojekt.pl/projekty/6224-wanda