  • Data: 2011-09-27 20:55:23
    Temat: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Wrz, 22:06, Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> wrote:

    > Normalnie ręce opadają. Co ty, jakaś kolejna instancja Kogutka jesteś?
    > Piszę o układzie, gdzie gorące powietrze z zewnątrz najpierw jest
    > schładzanie w reku chłodnym powietrzem ze środka, a potem dochładzane w
    > GWC. W ten sposób osiągniesz niższe temperatury niż puszczając najpierw
    > przez GWC, bo do GWC trafi chłodniejsze już.

    No w porzadku - tu masz racje. Jak bedzie chlodniej (np w nocy) to
    wlaczy sie bypass i wtedy polozenie tego gwc nie ma znaczenia.
    Aczkolwiek moznaby sie spierac czy to rzeczywiscie ma sens i ile
    pojedynczych Watow zaoszczedzi, bo to samo GWC przy schlodzonym przez
    reku powietrzu bedzie mialo mniejsza moc przez mniejsza roznice
    temperatur. Bo problem jest w zimie - jak chcesz zmienic polozenie
    tego GWC na "przed reku" ? Rury mam fi200 wiec bypassy, elektryczne
    przepustnice i takie tam cuda zajma mi pol garazu i beda kosztowac
    pare stowek ;)
    pozdr.

    --
    Adam