  • Data: 2011-01-20 15:56:26
    Temat: Re: obliczenia rekuperatora :)
    Od: "Papso Smurfso" <toważy...@g...ał> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Budyń" napisał:

    > zajrzyj tu http://ap.pw.plock.pl/lab/itc_9.pdf
    > masz tu wykresy pracy wymienników przeciwpradowgo i współprądowego - rys 2
    > i 3 po pierwsze twierdzic ze kierunek przepływu nie ma znaczenia pokazuje
    > znajomosc fizyki - a tak twiedziłeś po drugie - w wymiennikch ciepło
    > zawsze idzie od nosnika cieplejszego do zimniejszego i żadna pompa ciepła
    > nie jest potrzebna. No ale zeby to stwierdzic potrzebne sa dwie sprawy -
    > trzeba umiec przeczytac ten wykres, i druga nieco trudniejsza -przyznać
    > sie do błędu. Pewnie nie jestes zdolny do obu - wobec tego, ja metodą
> [...]

    oj budeń budyń, nos czerwony język niebieski no co ja mam z tobą zrobić, no
    co?:O)
    znowu dałeś popis tego że nawet nie rozumiesz tego co sam linkujesz, jak z
    popszednią pracą doktorską gdzie podawano kreatywne definicje sprawnosci:O)

    odnosząc się do podanych pszez ciebie rysunkuf to zwruć uwagę na taki
    szczeguł że oba rysunki są prawie identyczne, czy ty zwróciłęś uwagę że na
    rys3 jedna kreska (tb2-tb1) jest narysowana odwrotnie nisz na rys2
    (tb1-tb2), zauważyłęś to?:O)
    gdybyś to zauważył to byś wiedział że te rysunki są identyczne, ha ha ha:O)

    czy ty myślisz że jak jakaś spszedajna dzifka z politechniki napisze trochę
    bredni to staje sie to prawdą objawioną?:O)

    słuchaj no, mam dla was obwoźnych akfizytoruf technologi pseudo
    ekologicznych i pseudo ekonomicznych propozycję nie do odżuceni!:O)
    skoro wydajecie tyle kasy na te politechniczne prostyturki żeby wam
    wymyślali kreatywne definicje i robili kreatywne wykresy to może złóżcie się
    dla mnie na kurną chatę gdzieś gdzie nie ma internetu, oraz na wycieczkę na
    rok na jakąś bezludną wyspę w tropikach, co wy na to?:O)

    każdy dzień mojej obecności na tym forum i obalanie waszych kłąmstf to dla
    was konkretne straty liczone w milionach, jak pojadę na kanary na rok a
    potem zaszyję się w sfojej chacie bez netu to macie mnie jusz z głowy